trevligt att tråkas

gårkvällen var askul! kvällen började med att vi tjejer åt tacos
det tog typ en timma innan man fick i sej en macka eftersom att vi skrattade så mke hah..
sen när vi var mätta och belåtna körde vi till stackrönnan där vi var med emil jens och albin
vi badade badtunna körde lekar osv det var iaf kanonkul
sedan körde vi hem i regnet lagom kul njae, sen sov hanna och adina hos mej
och nudå? jo nu sitter jag här och är helt död och om jag får gissa så kommer jag sitta här hela kvällen
elr jag kanske kommer förflytta mej till tvn också nej nu ska jag gå ner och äta pöss

 

Kommentarer
Postat av: m

åhhhhhhhhhh fyfan vilkenbild!!:((

2010-09-19 @ 16:32:48
URL: http://meelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0