CRAZY

och jag som sa att jag skulle uppdatera i lördags, nu är det måndag hah...
fredagen var iaf kanon
först åt vi mat från wook and roll, som var hur gott som helst 
sen såg vi sex and the city 2 jag tycker den var jättebra helt klart sevärd!
i lördags var jag på stan, köpte ett par gladiatorsandaler
och bytte mitt halsband som jag fick i konfapressent och jag kan säga att det inte var helt lätt att hitta skor,
min storlek var slut typ i allt sen om jag hitta ett par snygga var den antingen för smal fram till elr såg min fot sne ut hah jag har världens konstigaste fötter:( men tillslut hittade jag iaf ett par,
på den sista skoaffären jag var på riktigt tuffa var dom om ni frågar mig

igår var jag hos farmor & farafar, sen när jag kom hem gjorde jag inte mke
idag blir det plugg ska träna till matteprovet som är till imorgon och läsa ut en bok
kul kväll nej. ska kila pussss

  weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0