ja må hon leva

igår var jag ju som sagt på stan med adina
fick med mig ett par lackleggings hem
sen fika vi också hah vi prata om ballonger och isbjörnar ja allt bars spårade ut:]
idag
vare egentlign tänkt att vi skulle åka slalom med de blev int:(
så ist har jag varit på stan med pappa och köpte lite småtjafs bland annat hårfärg
sen när jag kom hem körde jag och pappa skoter hih 


ikväll ska jag till denna tjej^ och fira henne eftersom hon fyller 15 år idaaag=D
GRATTISSSSS STUMPAAAAAAAAAAAN
det är jag maja och lisa som ska dit de kmr bli kanonkul!
hoppas ni får en bra lördagskväll

peace and love ♥


Kommentarer
Postat av: m

asså seriösssssssst det slutar fan aldrig snöa!!!!!!!!!!!!!!:( jag är så himla less<3

2010-02-06 @ 18:07:00
URL: http://meelll.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: okej :D

2010-02-06 @ 20:36:24
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0