i'm back

nu har jag kommit hem från två underbara veckor i kroatien elr kom egentligen hem i onsdagskväll
men har inte haft tid att skriva för dagen efter for jag på klassresa
ja men iaf så har vi haft det hur bra som helst, det var verkligen jättekul 
bra väder varenda dag, förutom nån då det regnade på förmiddagen
den sista dagen då vi shoppade i split var det som varmast 40 grader i skuggan GALET:O  
vi bodde iaf på tre olika ställen när vi var där borta så vi åkte båt mellan
okej orkar inte skriva mer utan jag låter bilderna tala för sig själva ENJOY!














okej det där var några av flera hundra bilder vi tog okej det vart rätt många bilder på parasailingen
men seriöst det var det häftigaste jag gjort i mitt liv man satt alltså 80m upp i luften
om du inte provat gör det det var värt varenda öre!


Kommentarer
Postat av: Amme

härliga bilder :D



SV: okeej vad roligt att höra :)

2010-08-24 @ 19:04:05
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0