make up store

gårkvällen var super! vi såg film som för övrigt var jättebra
kmr tyvär inte ihåg vad den hette:( men det var iaf en thriller heh
sen så åt vi världens godaste chokladmousse med hallon made by maja gaahh så god den var
idag har jag varit på stan hade en sminklektion på make up store kl halv 12
fick lära mig en hel del & jag fick även handla produkter för 500kr så fick med mig lite smått och gott hem
när kursen var klar gick jag på stan, jag köpte då ett par glassögon från bikbok och ett linne från H&M
nej nu måste jag kila hoppas ni får en bra lördagskväll puss ♥

1. high tech lighter- som man ska kleta på innan man lägger på ögonskuggan då håller
ögonskuggan mke bättre
155:-
2. ögonskugga-brownie 135:-
3. ögonskugga-gold 135:- 
+tidningen i bakgrunden som är full med inspiration på sminkningar+ en tvål
dom två sista köpen kostade 70kr det var de ända jag hade råd med i slutet
..men när jag får pengar ska jag köpa mer som jag också vill ha hehe!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv; hihi jaa visst är apan söt:D

2010-04-17 @ 19:29:17
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: louise- ny förlovad!:D

Vad ska du göra ikväll då?:)

2010-04-17 @ 19:47:56
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: celeste

sv; tack så jättemycket! detsamma måste jag säga! gillar headern:D

2010-04-18 @ 12:55:43
URL: http://celestes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0