Majas minimala blogg...

HEJ!
detta är Maja som skriver, eftersom jag nu kan linneas lösen och sådär, så tycker jag att jag några få stunder kan få gå in å skriva lite. Det blir ju som min minimala lilla blogg som jag har på Linneas maximala blogg!
Om ni går till kategorierna så ser ni att en av dom heter "Maja Gästbloggar", klicka på den ifall ni vill se om jag upptaderat något mer!

Imorgon är de dål julafton och de ska vi ju såklart peppa!
För mig blir de att umgås med Familjen Östlund och Momme å Moffe. Sen så kommer ju såklart mamma och Anna vara där oxå! Pappa firar jul i Norge i år och kommer alltså inte vara med oss i år.

Igår köpte jag dom sista och enda julklapparna på hela året. De tog mig 5 timmar att leta upp 2 julklappar, men de blev nog bra..! De är verkligen drygt att köpa saker till andra.. men när de är jul ska man vara snäll!

Nu så ska jag nog tjocka mig med antingen en hemmagjord Latte eller en varm choklad med grädde, mums!

Ha en bra Jul allihopa, pusshej!:*

/THE ONE AND ONLY, MAJA STARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0